2010. szeptember 22., szerda

Kreatív díj

Díjat kaptam Chef Vikitől, mint a Segítsüti csapat egyik gasztroanyukája. Köszönöm szépen!

Szabályok:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

7 dolog rólam:


  1. Legszebb szülinapi ajándékom a kisfiam volt. Mindketten július 6-án születtünk 31 év különbséggel
  2. Imádom a tengert. Év közben sok mindenről hajlandó vagyok lemondani egy tengerparti nyaralás érdekében
  3. Rendmániás vagyok. Nem szeretem, ha zavarosak a dolgok körülöttem.
  4. Nagy Agatha Christi rajongó vagyok. Inkább olvasni szeretem a krimijeit, a filmváltozatok sokszor csalódást okoztak.
  5. Nagyon szeretnék eljutni Rómába. Remélem egyszer sikerülni fog, hisz minden út Rómába vezet.
  6. Lassan barátkozó típus vagyok és kevés embert engedek magamhoz igazán közel.
  7. Nagyon szeretek olvasni. Erre a kisfiam születése óta nem sok időm van, de leszek én még nyugdíjas:)

Rettentően nehéz választani a sok kreatív gasztroblogger közül,és már sokan meg is kapták ezt a díjat, ezért én nagy szeretettel átadom mindazoknak, akik még nem árultak el titkokat magukról, és kedvet éreznek hozzá:)





Nincsenek megjegyzések: