2011. január 11., kedd

Tepsiben sült hagymás csirkemáj

Nem sűrűn készítek májas étel, mivel a férjem nem igazán szereti. Munka miatt nincs itthon a héten, ezért bátorkodtam vasárnap ezt az étel készíteni, az Anyukám és az én örömömre.

Hozzávalók:
50 dkg csirkemáj,
20 dkg vöröshagyma,
3-4 gerezd fokhagyma,
80 dkg burgonya,
1 dl olaj,
só, bors, majoránna.


A burgonyát és fokhagymát vékony szeletekre vágjuk, a vöröshagymát csikkekre, a májat pedig két részre.
A tepsit kiolajozzuk, beletesszük a burgonya szeleteket, és megsózzuk. Erre a rétegre pakoljuk a hagymákat és végül a máj darabokat. Az egészet sózzuk, borsozzuk és bőven megszórjuk majoránnával.
180 fokos sütőben lefedve sütjük 50 percig, majd levesszük a fóliát, és kb. 10 perre visszatoljuk a sütőbe pirulni.

10 megjegyzés:

Péter írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nelli írta...

Finom nagyon!Mi is nagyon szeretjük!

Bianka írta...

ÓÓÓ remekül néz ki, cseréljünk nálam resztelt máj van :)))

családi tűzhely írta...

Nelli, jó ízlésetek van:)

Bianka, küldöm az enyimet:)

Beastie írta...

ez a krumplis mix tetszik, eddig még nem készítettük egyben a májat a körettel. megvettem :) köszi

Ditta tortái írta...

Nekünk jöhetne minden mennyiségben,imádjuk,nagyon guszta:-)

családi tűzhely írta...

Beastie, remélem, ízleni fog:)

Ditta, köszi!

Beastie írta...

Megsütöttem tegnap. Frissiben csak megkóstoltam. Óriási! Timi ezt kapta enni. Kicsit túl sóztam, de ennek ellenére dicséri. Nagyon köszi, gyarapodott az alap étkeink tára :)

családi tűzhely írta...

Jaj, úgy örülök, hogy ízlett!!!
A máj sózása elég kényes dolog. Én nem mertem bátran sózni, és a végeredmény számomra kicsit sótlan lett, de a kisfiamnak és Anyukámnak megfelelt. Ízlések és pofonok:)

Timi írta...

Nagyon tetszik ez a recept, mentem, és mindenképpen kipróbálom! Köszi:-)