2012. január 17., kedd

Sült tarja savanyú káposzta ágyon



Most egy igazi, tartalmas, téli étellel jövök. Imádom a savanyú káposzta és hús párosítást - székely, toros, töltött nekem jöhet mind sorjában -, most egy kis kolbásszal és hagymával megbolondítva.


Hozzávalók:

1 dkg savanyú káposzta,

6 szelet sertés tarja,

15 dkg füstölt kolbász,

2 fej vöröshagyma,

só, bors.


A tarja szeleteket sózzuk, borsozzuk, és kevés olajon mindkét oldalukat 1-2 percig elősütjük. A savanyú káposztával kibélelünk egy tepsit, rákarikázzunk a vöröshagymákat, majd erre pakoljuk a kolbász karikákat és a hússzeleteket.

180 fokra előmelegített sütőben, alufóliával lefedve kb. 1 és fél óra alatt megsütjük.

3 megjegyzés:

Hobbychef írta...

Nagyon finom étel, a Vecsési Káposzta
Feaszt-en biztos nyerő lennél vele.

Anikó írta...

Hát én is szeretem, de nagyon, tavaly fejeskáposztaágyon oldalas darabokat sütöttem, hagymakarikákkal és alul meg bacon csíkokkal béleltem a tepsit, eszméletlen jó volt.
Ezt is kipróbálom feltétlenül:-))))

családi tűzhely írta...

Hobbychef, köszi! Szívesen elbóklásznék ezen a fesztiválon:)

Anikó, a Te verziód is nagyon étvágygerjesztő:)