2010. április 21., szerda

Füstölt sonkás, sajtos csirkemell

Ez egy végtelenül egyszerű és gyors recept, és nagyon finom. Egy vasárnapi ebédre készítettem, és mindenkinek maximálisan elnyerte a tetszését. A sikert szerintem nagyban befolyásolja a sonka minősége. Igazi házi füstölt sonkára van szükség, a gyors érlelésű, vizes sonka használata sokat levon az élvezeti értékből.

Hozzávalók:
csirkemellfilé,
vékonyra szelt füstölt sonka,
reszelt sajt,
bazsalikom,
só, bors.

A csirkemell szeleteket sóztam, borsoztam és bőven megszórtam bazsalikommal. A sóval csínján kell bánni, mert a füstölt hús is sós. Minden csirkemellre tettem egy szelet füstölt sonkát, majd beborítottam a reszelt sajttal. A csirkemelleket enyhén olajos tepsibe pakolgattam egymás mellé. Előmelegített, 180 fokos sütőben alufóliával lefedve kb. 30 percig sütöttem, majd a fóliát levéve sült tovább míg a sajt szépen ráolvadt. Friss zöld salátával nagyon kellemes tavaszi ebéd vagy vacsora.

Nincsenek megjegyzések: