2011. december 12., hétfő

Segítsüti átadás

Múlt héten végre sikerült a licit nyertesének, Viktornak átadni a bajadérákat. Kedves licitálóm jelezte, hogy 7-én jön mifelénk munka ügyben. Megbeszéltük, hogy Anyukámtól veszi át a csomagot, mivel én munka és Mikulás bulik miatt nem igazán voltam az nap, illetve egész héten elérhető.
Előző este elkészítettem a pakkot. A bajadéra mellé került a csomagba egy kis kóstoló a Mikulás bulikra készített kekszekből is. Anyukám gondjaira bíztam a sütiket, aki kisebb gubanc után (nem szólt a csengő, fél óra várakozás) átadta azt Viktornak.

Végül mi is találkoztunk, mert Viktor pár percre beugrott a munkahelyemre, hogy személyesen is megköszönje a süteményt. Egy rendkívül szimpatikus (Anyukám szerint gimnazista kinézetű) fiatalembert, aki egyébként 3 gyermek édesapja, ismertem meg személyében.

Kedves Viktor még egyszer szeretném megköszönni, hogy az én sütimet választottad, és remélem, hogy ízlett az egész családnak!

Nincsenek megjegyzések: