2011. március 15., kedd

Első szülinapom

Egy évvel ezelőtt készítettem el az első bejegyzésemet. Kezdetben a célom csupán az volt, hogy egy helyen összegyűjtsem a fotóval illusztrált receptjeimet, azonban számtalan kellemes élmény ért ez alatt az egy év alatt:
  • Született 157 db bejegyzés.
  • Kaptam 69 db rendszeres olvasót.

  • Nagy megtiszteltetősként tagja lehettem az őszi Segítsüti csapatnak, ahol több mint 4.000.000.- Ft-ot sikerült összegyűjtenünk.

  • Receptjeim jelentek meg az Erdélyi Konyha Kalendáriumában.
  • Nagy örömömre a Kifőztük Karácsony 2010. évi adománygyűjtő különszámának is részese lehettem egy recept erejéig.

A legnagyobb ajándék azonban az volt, hogy a blog írás által egy klassz közösség tagja lettem, ahol értik, hogy miről beszélek. Itt nem néznek hülyének azért, mert én készítem a szülinapi tortát és nem rendelem. Nem húzzák fel a szemöldöküket azon, hogy imádok piacokon nézelődni. Itt nem ciki szeretni a csokoládét, és süteményt enni vacsorára. Jó itt lenni, jó veletek lenni.

Köszönöm mindenkinek, aki velem tartott az elmúlt évben, vagy csak bekukkantott néha-néha, és valamely receptet kipróbálásra érdemesnek talált.

13 megjegyzés:

Könyvlelő Kritta írta...

Nagyon boldog blogszületésnapot kívánok!

Gizi írta...

Gratulálok az első blogszületésnapodhoz!!! Kívánok még nagyon sok-sok boldog blogszületésnapot.
Örülök, hogy megismertelek, és mindig szívesen nézelődöm nálad.:)

Kati írta...

Boldog Blogszülinapot, és még sok-sok blogévfordulót kívánok!

Ditta tortái írta...

Gratulálok az első blogos évedhez,további sok sikeres recepteket Neked,és persze köszönjük,hogy megosztod velünk:-)

Mézigörl írta...

Én is gratulálok! Boldog blogszülinapot! :-D

DebiGabi írta...

Boldog Blogszülinapot és még sok-sok ilyen szép pillanatot!!!

Anikó írta...

Szívből gratulálok az elsőhöz, még nagyon sok ilyen szülinapod legyen,és mindig ilyen jól érezd magad, mint most:-)))))

Bianka írta...

Még sok bejegyzést kívánok :)

családi tűzhely írta...

Lányok, köszönöm szépen mindenkinek a gratulációt, nagyon kedvesek vagytok:)

Rékamanó írta...

Boldog Blogszülinapot.:))

Ottis írta...

Boldog Blogszülinapot és még sok ilyen évet kívánok!

Pixie Pie írta...

Boldog első blogszülinapot és még sok sokadikat! :)

családi tűzhely írta...

Ottis, Pixie Pie, nektek is nagyon köszönöm a jó kívánságokat:)