2010. december 5., vasárnap

Mézes-mákos muffin

A mai nap a Mikulás várás jegyében telik nálunk. Igaz az őrület már pár napja elkezdődött. Először az oviba jött a Mikulás, utána az Anyu munkahelyére, tegnap Anyu barátnőjéhez. Ma délután megyünk a városi ünnepségre, és persze otthon is várjuk.
Kisfiam felvette ma délelőtt, hogy ő is szeretne valamit adni a Mikulásnak (majdnem megzabáltam): "Mondjuk muffint, tudod, abba a mikulásos papírba, amit a múltkor vettünk, biztos nagyon éhes lesz." Serényen segédkezett a sütésben, és két darabot gondosan elrendezett a csizmái mellé. Hát így várjuk most a Mikulást. Reméljük, ízleni fog neki a süti.:)
Hozzávalók:
25 dkg liszt,
20 dkg cukor,
1 csomag sütőpor,
15 dkg darált mák,
2 db tojás,
1 doboz joghurt,
6 dkg méz,
1 dl olaj,
1 citrom reszelt héja,
1 csipet só.
A tészta hozzávalóit egy tálban jól összedolgozzuk - ha nagyon sűrű lenne, kevés tejjel hígítjuk -, majd a papírkapszlikat háromnegyedig megtöltjük. 170 fokra előmelegített sütőben kb. 15 perc alatt megsütjük.

9 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

A Mikulás odáig lesz,hogy ilyen finom süteménnyel várjátok,guszták nagyon!:-)

Mézigörl írta...

Mézes-mákos úhhh, finom lehet nagyon?! A Mikulás nekem is hozhatna egy muffinkát! :-)) :-DD

Andi/cuki írta...

De édes, hogy a Mikulásra is gondol!Nagyon fini lehet!:-))

Ottis írta...

Finom biztos, nagyon szeretem a mákosat!

Ildy írta...

Jól hangzik!

Gizi írta...

Tündéri lehetett a kisfiad, remélem a Mikulásnak ízlik majd ez a finom muffin és sok-sok ajándékkal pakolja teli a csizmáit.:))

családi tűzhely írta...

Ditta, jelentem ízlett Neki:)

Mézigörl, ma este minden megtörténhet:)

Andi, köszönöm, a fiam egyke létére nagyon gondoskodó gyerek.

Ottis, köszi, én is nagy mák rajongó vagyok.

Ildy, köszönöm.

Gizi, tényleg nagyon aranyos volt, a muffinok mellé kirakta az össze cipőjét, még az úszócipőt is, és várt:) Jelentem, nem hiába:)

Bianka írta...

Nagyon guszta, finomak lehetnek

családi tűzhely írta...

Bianka, köszi:)