2010. június 10., csütörtök

Fűszeres újburgonya saláta


Meleg van, nagyon meleg:) Ebben a hirtelen jött kánikulában nem nagyon vagyok éhes - persze fagyi jöhet minden mennyiségben -, de a családnak készíteni kell valamit. Csak semmi macera, minimális idő a meleg konyhában. A mai ebédünk ez volt.
Hozzávalók:
1 kg újburgonya,
15 dkg olajbogyó,
20 dkg fetasajt,
1 csokor újhagyma,
1 dl olivaolaj,
1 ek. balzsamecet,
só, bors, bazsalikom,
egy marék petrezselyemzöld apróra vágva.
Az újburgonyát sós vízben héjában megfőztem. Miután kihűlt, összekevertem a kockára vágott fetával, az apróra vágott újhagymával, az olajbogyóval. Sóval, borssal és bazsalikommal fűszereztem. Meglocsoltam az olivaolajjal és balzsamecettel. Bőven megszórtam petrezselyemmel és jól összeforgattam az egészet.

3 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Ezt így, ahogy van, fel bírnám falni :-))

Fogok is ilyet csinálni, csak fetát kell vennem hozzá!

Bianka írta...

kérhetném ebédre. Olyan kellemes ilyen hőségben :)

családi tűzhely írta...

Chef Viki, jó étvágyat a salihoz, nem fogsz csalódni!

Bianka, természetesen, küldöm fénypostán:)